onsdag 23. november 2011

Date nr 3

Skulle på date med min faste kammerat Oscar, dette er en tiur som har lurt meg før. Etter å nesten ha gitt opp fester hunden stand 15o m bortenfor møteplassen til daten. Jeg kommer meg opp og hunt begynner å nøste opp, etter litt tid mister jeg motet å skal inn i skogen for å komme meg høyere mot utredelsen, da slepper gamle erik "oscar" seg ut i åpent terreng men jeg har dessverre kommet 3 m for langt inn. Hadde bra med fugel på 2 timers turen, men flere var lette eller jeg MEGET uheldig. Da jeg nærmer meg bilen har hunden tatt stand, jeg kommer helt frem da det først letter ei høne jeg ikke skyter. Men fugl nr2 i våt fjørdrakt å mørkets frembrudd tror jeg det er en hana som jeg feller presist på første skudd. Dette var da ei høne, men fugl er fugl.

Ingen kommentarer: