torsdag 15. oktober 2009

Festdag på fjellet!

Ekstremt fristet av gutta på skauen som sendte meg så mye fine bilder på onsdag, ble det til at jeg tok fri fra jobben i dag. Pakket bilen med hagle og hund, turen gikk til Flå. +8 grader, sol fra skyfri himmel og bra med Rype, det var duket for fest! Som den observante beskuer kan se av bildet, er forholdet mellom antall tomhylser og antall fugler ikke helt bra. Bildebevis som gir meg evig medlemskap i Team Bomskudd vil jeg tro. Vurderer sterkt å bare kaste hagla etter rypene neste gang, mulig det gir bedre score... ;-) Enzo passer på varene og som dere kan se rundt munnen hans, forsynt seg grådig av fjærdrakten til denne stakkars fuglen. Tiden med rask apport, pent levert i hånden er forbi. Ferdig slaktet har blitt mere stilen nå....

2 kommentarer:

tiur-bom-bom sa...

frister med en tur snart på fjellet. Bare å be meg med, for dette så rått ut. Knall artig å lese innleggene GRG.

tiur-bom-bom sa...

Ser du fant noen gamle patroner på ferden også :-)
Godt du tar med den gamle bly søppla etter natursvinene som legger igjen slikt i fjellet!!