torsdag 1. oktober 2009

Sidens formål

I skrivende stund må jeg vell bare bruke siden til det den er laget til! Var en tur ute igår, å opplevde igjen at fuglen var vannskelig! Men man klarer altid å komme borti fugl som er DUMME! Selv om jeg hadde ganske leia til tider. MEN: På vei mot bilen skjedde det mye. Det er jo altid slik i historier at den største fisken er den du mister. Jeg var vitne til at det kom en svane, kledd i tiur drakt der hagl str 3 bare var som reign dråper. Det hjalp ikke hva jeg hadde hatt i løpet, kanskje enn slug rett i brystet hadde gjort susen. Dette er med andre ord den største jeg har sett, og jeg har sett mange :-) Håper jeg klarer å finne denne til vinteren, i flott vinter drakt og klar for utstopping. Har allerede ryddet plass i stua til tiuren med navn lapp Lars.

Ingen kommentarer: