søndag 5. mai 2013

Kaldt og lite fugel på leikplassen

Kaldt kamera på tiur leik
   Hadde hørt om ett område som skulle være skikkelig bra for leik, og reiste ut fredags kvelden. Teltet jeg hadde lånt var såpass tungt at jeg heller ville bo under åpen himmel. Tenkte at jeg måtte finne indrefilen av leiken før telt er nødvendig. Kl 22 var jeg i posen og hadde satt kamera klart, før jeg sovnet suste det et par haner over hodet mitt. Da morgenen kom og jeg begynte å lytte var det kun orrhanen som spilte, noe som var litt irriterende. Kanskje lå jeg litt langt unna, eller at været med snø satte en demper. Bestemte meg for å gå, etter 50 m gange hørte jeg en tiur. Stilte meg innpå denne og satte meg å så på den og gjestene "1 røy og 1 hane". Men jeg har ikke gitt opp den plassen, men vill prøve å finne enn på denne siden også.

Ingen kommentarer: