fredag 10. mai 2013

Spekepølser av rådyr og fugl FERDIG!

Pølser av vilt og feltreiret!
 Da har endelig dagen kommet for å kunne vakumere ned disse herlige varene, er selv godt fornøyd med å kunne servere litt tiurpølse på jakt til høsten. Smaken var meget bra så dette skal jeg lage mye mer av!! På bildet ser dere pølser av rådyr og skogsfugel, har ett rådyrlår der også.

Har nettopp vært og hentet feltreiret jeg bestilte, dette måtte bare monteres mellom noen busker i hagen. Etter en liten test tror jeg dette kommer til å bli helt konge. Kommer tilbake til dette da jeg skal prøve noen netter ute i felten iløpe av kun kort tid. Noe som jeg tror blir verdsatt er at man ligger like godt på siden som på ryggen, noe jeg var skeptisk til. Bare  å finne noe tyri og sette opp reiret ett sted som pølsene kan nytes :-)

Ingen kommentarer: